شیوه نامه مسابقات زبان های برنامه نویسی

برای مشاهده ی فایل کامل شیوه نامه ی زبان های برنامه نویسی کیوآر کد را اسکن نمایید.

معرفی لیگ ها

پایه های متوسطه

۱) کدنویسی طراحی صفحات وب 

۲) کدنویسی پایتون 

۳) ACM

کدنویسی طراحی صفحات وب

همچون اسفندیار که در میدان جنگ با شجاعت پیش رفت، این ربات‌ها نیز به فرمان شما در میادین رقابت می‌درخشند.برای مشاهده جزئیات بیشتر، روی دکمه زیر کلیک کنید!
جزئیات لیگ

کدنویسی پایتون

همان‌گونه که رستم در نبردهای خود شجاعت نشان داد، شما با طراحی ربات‌های جنگجو، پهلوانی خود را به نمایش خواهید گذاشت.برای مشاهده جزئیات بیشتر، روی دکمه زیر کلیک کنید!
جزئیات لیگ

ACM

همچون جامی که در میدان هماوردی اساطیری به چرخش درآید، این لیگ، هنر و تکنیک شما را در میدان ورزش و فناوری نمایان خواهد ساخت.برای مشاهده جزئیات بیشتر، روی دکمه زیر کلیک کنید!
جزئیات لیگ

معرفی لیگ ها

ACM

  • شرکت در این مسابقه به صورت فردی و یا گروهی (2 نفره) می باشد.
  • هر نفر تنها می تواند عضو یک تیم باشد.
  • تیم ها می بایست به یکی از زبان های C++ ویا JAVA مسلط باشند.
  • تیم ها می بایست با اصول و روش های الگوریتم نویسی آشنا باشند.
  • استفاده از تلفن همراه، نرم‌افزارهای ارتباطی، بلوتوث و ابزارهای مشابه ممنوع است.
  • استفاده از وسایل ذخیره‌سازی اطلاعات مانند فلش‌مموری، CD و DVD ممنوع است.
  • هرگونه تلاش برای مختل کردن شبکه یا سیستم‌ها منجر به حذف تیم خواهد شد.

طراحی وب

  • دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه می توانند شرکت نمایند
  • به صورت انفرادی یا تیم 2 نفره ثبت نام نمایند.
  • شرکت کنندگان نیم ساعت قبل از مسابقه در محل برگزاری حضور داشته باشند.
  • همراه داشتن لپ تاپ شارژ شده و متصل به اینترنت با سرعت و پهنای باند مناسب الزامی ست .
  • در تمامی ساعات مسابقه کمیته داوری بر روند اجرا نظارت دارد…

پایتون

  • دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه می توانند در این مسابقات شرکت نمایند
  • شرکت کنندگان فقط می توانند به صورت انفرادی ثبت نام نمایند.
  • مسابقات بصورت حضوری بوده و شرکت کنندگان نیم ساعت قبل از مسابقه در محل برگزاری حضور داشته باشند.
  • استفاده از اینترنت ممنوع می باشد و منجر به حذف تیم از مسابقات می شود .
  • در تمامی ساعات مسابقه کمیته داوری بر روند اجرا نظارت دارد…