شیوه نامه مسابقات برنامه نویسی بلوکی

برای مشاهده ی فایل کامل شیوه نامه ی برنامه نویسی بلوکی هوشمند کیوآر کد را اسکن نمایید.

معرفی لیگ ها

پایه های اول و دوم و سوم

۱) اسکرچ جونیور

 

پایه سوم تا ششم و متوسطه اول

۱) المپیاد اسکرچ

۲)  اپلیکیشن سازی با AppInventor

دوره دوم ابتدایی و دوره اول متوسطه

۱) اپلیکیشن سازی با AppInventor

 

اسکرچ جونیور

آوردگاهی که دانش‌آموزان همچون پهلوانانی خردمند، توانایی خود در طراحی، خلاقیت را به نمایش می‌گذارند.برای مشاهده جزئیات بیشتر، روی دکمه زیر کلیک کنید!
جزئیات لیگ

المپیاد اسکرچ

این مسابقه نه‌تنها بستری برای رقابت، بلکه فرصتی برای تبادل دانش و ارتقای مهارت‌های فردی و اجتماعی است.برای مشاهده جزئیات بیشتر، روی دکمه زیر کلیک کنید!
جزئیات لیگ

لیگ اپلیکیشن سازی با AppInventor

این رقابت که به‌صورت دو بخش مجازی و حضوری برگزار می‌شود، فرصتی طلایی است تا دانش‌آموزان با طراحی و ساخت اپلیکیشن‌های نوآورانه، داستان موفقیت خود را رقم بزنند. برای مشاهده جزئیات بیشتر، روی دکمه زیر کلیک کنید!
جزئیات لیگ